Vážení návštěvníci, velice si vážíme vaší přízně a byli bychom velice rádi, kdyby jste nám pomohli nás nasměrovat při tvorbě nové verze webu, a to pomocí vložených anket v článku. Jak již padlo v komentářích určitě se můžete těšit na větší a přehlednější diskuzi. Pokud máte jiné připomínky, nápady či návrhy, není nic jednoduššího než nám zanechat vzkaz v komentářích.
Loading ...
Loading ...
Loading ...
Loading ...
Loading ...




tak abych napsal nějaký názor. Určitě bych si pohrál s jednotlivými rubriky co tu jsou. Třeba „Speciály“ tam nic není, místo toho by mohla být rubrika kde by byli „upoutávky“ na filmy co sem dáváte. Logo i barvy webu bych nechal na vás, zatím vždy co jste tady udělali bylo a je super, takže to toho bych vám nekecal.
Já osobně bych tenhle web už více směřoval k diskuzi.. Je to to jediné proč sem většina z nás chodí. Dával bych sem články, ale nějak to extra neřešil jaký kategorie a tak..
Však to bude, je to v plánu …
Nevíte jak do svého schématu zařadí hotel paradise jojka ?
Škoda, že nejsou čísla:
V době svého vysílání se celkově ve středu v hlavním vysílacím čase od 18.00 staly pořady Prima family celkem 3x nejsledovanějšími: u diváků bodovalo Prostřeno, Cesty domů a Top star magazín.
na Digizone srovnávali zprávy všech stanic… Primu pomluvili za ty neživé „živé“ vstupy. Konečně se o tom někde napsalo
http://www.digizone.cz/clanky/lesk-a-bida-hlavnich-zpravodajskych-relaci/
http://www.funradio.sk/clanok/20709-tema-hotel-paradise/
tady si můžete poslechnout něco o Hotel Paradise. Mimochodem se tam mluví i tom, že na Jojce bude ještě jeden „subformát“ jednou týdně, který bude mít dva další moderátory, kteří ale zůstanou na Slovensku. Tak to asi bude to co bude v pátek na Primě.
z facebooku VIP:
) Takže vám, našim divákům, kterých včera bylo 1 158 000, DĚKUJEME a posíláme tuhle píseň, protože – jste nejlepší!!
))))
VIP zprávy slaví – včera dosáhly nejvyšší sledovanosti v historii a dokonce se staly nejsledovanějším pořadem dne na Prima Family.
to se divím, že zrovna včera, kde ty lidi tak najednou nabrali? že by kvůli Bartošové?
no jistě, že kvůli Bartošové. Tak ještě, že tu Ivetku máme
předpokládám, že skvělou sledovanost Ivetka přinesla i ve středu Krimi plus.
na Jojce bude Hotel Paradise bývat od pondělí do čvrtku ve 21:15 a v pátek od osmi
Škoda že to prima neudělala podobně. Tím způsobem jak to udělala ten pořad pochovala. Být jimi dal bych ty krátký díly od pondělí do čtvrtka mezi prostřeno a zprávy a ten delší díl v sobotu po aréně národů.
JOJka je trochu jiný případ.Za prvé ona se profiluje trochu jinak- je více dravější a agresivnější ,Prima byla a je více ta pohodová TV.
Když se podívate do programu,JOJka od 21.15 nyní vysíla aktizační seriály(Kosti atd.)Prima má v tu dobu již zaběhlou vlastní tvorbu.Bourat tohle schéma může jen blázen.
Jedině co by přicházelo v úvahu by byl čas po 22.00-Sledovanost v tu dobu by,ale nebyla zázračná.
Prima má víc i o jeden kanál navíc,který zrovna potřebuje nakopnout.Buď to vyjde a Love se dostane aspoň na čísla Coolu nebo to jen prošumí a nikomu to neublíží.
Zdroj?
http://www.joj.sk/reklama-tv-joj.html
takže to dopadne tak, že ti co se chtějí dívat a chytají Jojku, tak se radši budou dívat tam. jako třeba já
A co ti brání se dívat o hodinu dřív na Love?
tak třeba PO a ST mi brání Cesty domů na family a ČT mi bude bránit Česká 30. Ve 21:15 už není na primě nic takovýho pro mě ke koukání (Farmář, Topstar, JTCJ), možná jen úterý Soukromá dramata.
Já to vyřeším jednoduše. PrimaPlay.cz
to je nejlepší řešení, tam budu taky často. Hlavně po takové středě, tam totiž budu mít dilema na co koukat.
Family – Cesty domů
Cool – Těžká drina
Love – Hotel Paradise
Myslím, že středa bude pro skupinu Prima Group hodně dobrý den.
Kuba:
Naštěstí CD nesleduji a vlastně žádný český „nekonečný“ seriál.
CD sledují spíše starší diváci(nic proti tobě:D) tak tam bych problém neviděl.Spíš se bude Hotel „bít“ s Cool.
Já to mám vyřešeno perfektně.
Mě Family od 20.00 netáhne(zkusím tu českou 30), a ani Cool až možná na špinavou práci(zkoušel i EX. kolonie a moc mě nezaujala.Hotel mám u mě v tomto případě volnou ruku:-)
Od 21.00 už zase jedu na vlně Cool s Leonardem,sheldon,Penny,Barny a Tedem Mosby
Já ze seriálů sleduju jenom Cesty domů, ale že bych byl nějaký velký fanoušek to ne. Když je něco jinýho, tak se nedívám, tak možná se budu dívat na Hotel na Love, uvidíme, jak to bude. V každým případě každej den jsem ve společnosti Prima Group, protože vždy se tam dá něco vybrat.
Tady to Gavrieli sluší
http://hotelparadise.joj.sk/hotel-paradise-novinky/exkluzivna-premiera-hriesna-eva.html?recache
já v té upoutávce teda Gavrieli nikde nevidím.
Velmi povedená upoutávka. Jinak k Hotelu, kdy Prima hodlá předělat české stránky? Protože tam místo novinek má pořád přihlášku
Kdo ví jestli nakonec nebude mít svůj web, když už mají vlastní skupiny na FB.
vždyt se tam celou dobu prochází – jestli to teda je ona – a já myslím, že jo
já ji tam teda nikde nevidím nebo to myslíte tu černovlásku EVU? o které se píše v nadpisu i v článku.
Tady Gavriely:http://img.ahaonline.cz/img/18/full/818222_.jpg všimněte si tetování. a ve videu (0:22) nic takového nevidím, takže to asi Gavriely nebude.
To není problém digitálně odstranit.:-)
Je to Gavrieli !
Podívej se pořádně a možná jí tam poznáš-dívej se jí na obličej:D ne na….
Někde to tušim i říkala sama,že bude točit netradiční upoutávku
Dejte si stopku kolem 30 min.,jak tam vykukuje mezi listy.Ty oči jsou její !
a proč je teda u toho napsané, že v té upoutávce je nějaká Eva.
proč by asi Gavriely měnili jméno… navíc předpokládám, že všechny tyto upoutávky točí Jojka a to určitě na slovensku, kam Gavriely odjela teprve dnes ráno.
http://hotelparadise.joj.sk/hotel-paradise-novinky/paradise-bude-iny-raj.html
tak tady je vysvětlení kdo tedy ve videu je, je to nějaká modelka Alexandra Kotvanová
MAKING OF promo Hotel Paradise:
http://hotelparadise.joj.sk/hotel-paradise-novinky/paradise-bude-iny-raj.html
„Evu stvárnila modelka Alexandra Kotvanová“… a preto Eva, lebo v raji bola Eva s Adamom
huuu.. rok zpět tu byla Šeherezáda
))
Nevíte jestli tu upoutávku s „Evou“ nasadí i Prima?
Už běžela, sem ji už viděl.
super!
..
Akorát nezdá se vám, že je v horší kvalitě, a přijde mi, že se ta ukázka na Primě trochu kouše.
Mimo téma, ale na Slovensku se již nějakou dobu mluví o přechodu Adély Banášové na JOJku (na Markíze jí zrušili Adela Show). Tak mě tak napadlo, že kdyby ji Jojka vážně získala, tak by ji mohla nabídnout i místo v porotě ČSMT, vždyť letos mají v Británii také 4 porotce a byla i v porotě první řady Slovensko má talent (společně s Krausem a Haberou)… ale jde taky o to, jestli by to Banášová přijala. Ale pokud ano, porota by se krásně osvěžila!
Jinak k Hotelu Paradise ještě, tak už tato show má oficiální skladbu od Terezy Kerndlové a Miša Bielyho.
http://www.youtube.com/watch?v=-X5757TNkZg
Tak to je dost dobrý !
To dopadne jak s Ostravou od Rudy.
Tak ona to je myslím přímo předělávka
Takže 5 března začíná Hotel. Řekl bych, že i v ten den začne PrimaPlay.cz
http://www.gorilla.cz/article/11322-na-prima-family-startuje-arna-nrod.html
Aréna zatím vypadá dobře.
Strašná kravina … opět se ukazuje že Háma už nepatří před kameru …
výborný, já jsem teda spokojenej.
Mě to taky baví celkem.
A znělka se taky povedla
Až na ten žalostnej zvuk
je to celkem oddychovka.. kterou bych ale stejně viděl spíše na 18 hodinu
Ke konci to už bylo lepší.
Ale ten zvuk na začátku fakt nic moc…
znělka se povedla, protože jí určitě nedělala prima.
ten zvuk na začátku byl fakt strašnej, ale jak píše Honza pak se to už zlepšilo. Je to dobrá oddychovka fakt pro celou rodinu.
Aréna už je na netu jen 2 -3 minuty po odvysílání
Aréna se podle mě povedla!!! Já jsem se bavil s celou rodinou!! Ale Prima se pořád chlubí jak už je Prima Family, ale na začátku bylo opět Prima uvádí! Když se tím pořád tak chlubí, mohli by to přepsat u všech pořadů!
Oni to píší všude. Je to u JSSS, Cest domů a i u Prostřena.
To i Coolu a Love tak je
Prostě Prima je velká skupina, pod který všechny tři kanály patří.
Mě se to taky líbilo, chvílema docela sranda
… ale hry s býkem mi přišly brutální
-to mi moc vtipný ani nepřišlo….
Recenze Arény národů: http://www.gorilla.cz/article/11325-recenze-arna-nrod-na-tohle-by-se-ml-dvat-ten-matla-kter-dlal-wipeout-souboj-nrod.html
Není nad objektivní hodnocení
Prima Family sdílel(a) obsah (stránka): Kriminálka Miami
Ted se mi tohle odjevilo na facebooku, nevíte o tom něco? Koupila Prima CSI MIAMI nebo to je jen omyl??
Asi omyl, já nic takového nemám.
Jo už jsem to pochopil. To je na neoficiální stránce. Tahle je ofiko http://www.facebook.com/primafamily.tv
tak co myslíte jak si Aréna národů povede ve sledovanosti? takových 800 tisíc by snad mohla mít a to by pro primu bylo dobrý. V neděli by mohly Zázraky žívota taky mít kolem 800 tisíc a víkend by byl slušnej.
Já si myslím, že by to mohlo mít klidně milión. Snad nejsem moc velký optimista
V neděli by to mohlo mít docela dost. V pondělí to míval cca 700 tis. (první díl tuším měl kolem mega, ale pak to klesalo). Zázraky budou dobrou alternativou hlasu.
Najednou Hlas kopíruje strategii Talentu. V neděli se dvou hodinou stopáží. S tím přišla Joj a Prima a osvědčilo se to.
Můj tip:
Aréna Národů – 700 000.
ČS Hlas – 1 100 000.
Hlas bych viděl taky tak nějak podobně. Myslím si, že dnes bude ČT hodně konkurovat.
Rozhovor s Gavriely http://hotelparadise.joj.sk/hotel-paradise-novinky/tvar-hotela-paradise-exotika-ju-takmer-stala-zivot.html?recache
Opět nechyběla „Exkluzivní“ reportáž o hlasu
Nechápu jak se můžete dívat na TN, která tady pořád jen pomlouváte …
Jste směšní … neviděl jsem sice (protože TN považuji za něco strašného, proto se na ně nedívám na rozdíl od vás), ale nevidím důvod proč by nemohli poutat na své pořady .. Prima to snad nedělá? ..
Nedívám se na TN, tohle sem zahlédl náhodou. Ne nedělá. Na to má Prima VIP Zprávy a ne hlavní zprávy.
Než na Primě vznikli VIP zprávy tak to dávali do hlavních zpráv. A možná že to bude tím, že Nova nemá zpravodajský blog rozdělený co myslíš?
(blok)
včerejší sledovanost http://www.mediar.cz/premiera-areny-narodu-na-prime-nestacila-na-osm-let-stary-film-na-nove/
tak 854 tisíc, to jsem odhadl docela dobře a když se podívám na ostatní, tak od Novy takový rozdíl nebyl a ČT až na třetím místě, tak gratuluju.
jinak Hlas, taková krásná znělka a tak to podělat tím přidaným hlasem, který zpívá „tohle je hlas“ strašný. A už první zpěvák ukazuje to co u lidí funguje pořád, v té ukázce hrál dost na city.
To s tím otcem mě trošku naštvalo. Jinak ta znělka se mi líbí, a pořad taky.
A gratuluju aréně, škoda že nedala víc.
s tím milionem jsi byl teda fakt velký optimista.
ale 854 tisíc je slušný.
celkovej pohled na Hlas je u mě dobrý, rozhodně lepší než superstar. Ale jsou tam chybičky o kterých jsem mluvil + já nemůžu vydýchat Rytmuse, ale to je moje averze k němu.
„Tohle je hlas“ .. kdyby tam radši nic nedali, tak by udělali líp.. Stejně nechápu, proč tam nemohli nechat „This is the voice“ .. ale už zas slyším názory lidí na angličtinu v českých televizí…
http://www.gorilla.cz/article/11329-hlas-esko-slovenska-1-dl-rytmus-se-bije-michal-david-m-problm.html
Hlas měl přes milion a půl diváků, share 35 %.
SJK v pátek měla v pátek mega.
by mě zajímalo, proč SJK nepíšou na digizonu v pondělních informací o sledovanosti pá,so,ne ,když Šípa píšou
Voldánová prej končí na ČT 1 v Údalostech. Prima Family by si ji mohla převzít do zpráv FTV Prima…a k ní by mohli najít nějakého parťáka…
hlavně to ne. Jestli fakt něco nemusím, tak je to přetahování starých tváří.
Souhlas. Hlavně ne nikoho z Novy!
Včerejší sledovanost. Prostřeno nad milionem, Cesty domů těsně pod milionem. http://www.mediaguru.cz/2012/02/serialove-pondeli-opet-vyrovnane/
VIP zprávy včera 1 085 000 lidí! A i jinak mají slušnou sledovanost, kdysi by o takových číslech prima v čase zpravodajské půlhodinky novy nemohla ani snít
http://www.televize.cz/tyty/59-navrat-sportaku-do-tyty
tak jediná kategorie kde prima nemá žádnou šanci.
HOTEL PARADISE bude od 5.3. ve 22:15 na PRIMA LOVE. Nemělo to být náhodou ve 20:15? viz http://prima-web.com/2012/01/24/tiskova-konference-kanalu-ftv-prima.html
to je nějaké divné
A navíc reprízovat to bude FAMILY vždy po jedenácté. Vždyt to mělo být jen na PRIMA LOVE.
V tom programu LOVE na 10.týden udělali teda bordel. To co bývalo ve 21:45 je ve 20:45 a to co bývalo ve 20:45 dali na 23:00, někdy uplně jinde.
Mě příjde jako by se Love a Cool zastavili se sledovaností a dál už nic. Moc to neroste. Navíc Love je pro Primu takový malý odpadák, když tam háže zpravodajství z regionů, které nechce. Čachruje si tam z časama a dívali jste se někdy na program Love o víkendu..? Jen čarodějky a sabrina… Já nevím, ale dal bych tam detektivky, pořady o vaření, možná nějaký magazín. Ikdyž nejsem Love cílovka tak ani moje mamka, sestra by se tam na nic nepodívala.. Nic tam není. Možná Zoufalky, jestli je ještě dávají a Glee, které skončilo před měsícem…
K Hotelu
Asi si na Primě uvědomili,že ty záběry nebudou moc pro jeptišky:-) A vyhnou se tak zbytečném pokutám od Rady.
Půlnoční repríza je spíš jen pro vyplnění času.
Tyhle kroky,ale jen dokazují jedno.Prima byla JOJkou prakticky donucena k spolupráci-Proč si rozhádat Nebo přijít o spolupráci s partnerem,který defakto muže za úpěchy Talentu.
A samotná Prima vlastně neví jak s Hotelem naložit.(JOJka má a měla od začátku jasno)
Tak to je něco. Ale dobře, že to je i na Hlavní primě. Lepší než neustále opakování seriálu. Love místo Oprah dává své magazíny (staré), tak uvidíme. Fanoušci familie asi budou naštváni, že jim to hodí tak pozdě.
http://www.mediaguru.cz/aktuality/nad-milion-divaku-ve-stredu-vecer-jen-cesty-domu/
Tak ve středu se primě daří
Jsem zvědavý co s tím udělá první krok, ale myslím si že moc neuspěje. Ten seriál sice vypadá zajímavě, ale v mnohém mi to připomíná dokonalý svět, který byl sice hodnocen kladně ale zpropadl.
Omluva za menší gramatickou chybu
No podivejme se http://www.super.cz/8989-to-sila-bocanova-uz-se-vali-na-gauci-v-jine-televizi-ji-nahradila-partysova-ona-vystipe-asterovou.html
Já si stejně nemyslím že by Bočanová byla nějaký velký tahák, je pro mě velmi těžké najít kohokoli kdo by její vystupování v TV hodnotil nějak pozitivně a já sám se na TOP STAR nikdy nedíval právě kvůli ní a tomu jejímu hroznému způsobu moderování.
nedávno jsme tady řešili co to bude to Slunečno, místy vraždy. Tak jak jsem předpokládal, tak je to nová americká kriminálka.
Docela mě zarazilo, že Partička bude až od 22:35 do 23:15, to je dost pozdě. Myslel jsem, že Farmář bude tak do čtvrt na 11.
s tou Partičkou je to celkem škoda, jelikož na to koukají mladí a ty moc ponocovat nemůžou… celkem škoda. Na FB Partičky se už vyjadřují, že jsou naštvaní na Primu jak pořád dává staré díly a nových objednala málo dílů. (Vím byla okurková sezona po vánocích, ale to jím nevysvětlíte)
No já si myslím, že ten první díl bude mít do 22.35, ale ty další už normálně do 22.15-22.20. Přece jen pořad míval tuším cca 50 minut. Takže myslím,že to bude jen ten první a pak už to bude lepší. Můj názor.
Prima pomáha hledat dítě, které je v ohrožení ve vysílání ted během Sisky. To je jen dobře, chválím.
pořad Top Star s Josefem Dvořákem na Prima family 514 tis. diváků (share 11,53 %).
ani jsem nevěděl, že Prima je partnerem novýho filmu Školní výlet. Tak aspoň další film, když už nemají Líbáš jako ďábel.
Fakt? Aspoň něco. Chtělo by to ještě další filmy.
Jo už jsem si to taky našel. Sem zvědav, kdy to dají do TV.
Magnuska a jeho filmy Prima podporuje dlouho. Nejen Školní Výlet a Bastardy 1,2. O tomhle filmu už mluvili ve VIP Zprávách asi před měsícem
Vím, že o něm mluvily, ale netušil jsem, že ho FTV Prima. Ve VIP Zprávách dávají i filmy, které má Nova (Příklad: V Peřině)
to do dneška nechápu, proč jim dělá podporu…
právě podle VIP zpráv to nejde poznat. Protože tam dávají reportáže snad o všech nových filmech. Ale v podstatě nedělají reklamu Nově nebo ČT, protože ve VIP zprávách o tom mluví když to jde do kin nebo když se natáčí a ne když to vysílají v televizi.
co my víme, třeba za to Prima má nějaké peníze, že dělá reklamu filmům co jdou do kin
Tak dnešní Aréna byla lepší jak ta minulá. Sem zvědav na sledovanost.
jj byla lepší máš pravdu. Byly lepší hry, u kterých se člověk pobavil.
já furt nechápu, že Prima dá asi dost peněz za internetové práva k filmům a nikde o tom nenapíše..
Záhada BlairWitch: http://www.iprima.cz/videoarchiv/228577/15151/all
Táta na plný úvazek: http://www.iprima.cz/videoarchiv/228579/15151/all
Jo jo moje řeč. Aspoň, když dávaj upoutávky, tak napsat, že to bude v archivu nebo po konci filmu označit.
Se fakt těším, až to bude na PrimaPlay.cz. Tam aspoň bude napsané zhlédnutí. Sice tam už budou reklamy, ale pokud nebudou nějak dlouhé tak to bude v cajku. Hlavně ať z toho neudělí VOYO. Sem se chtěl přes SK Voyo kouknout na starší partičku a oni chcou za to platit.
fakt by stačilo napsat to aspoň na fb.. ale COOL to píše na Twitr jenom
Cool si to píše i na web. Jak u Spartaka tak ještě u nezačinajícího Mifists.
Já teda nevím,ale u mě se teda na FB stránce Coolu objevují odkazy a upozornění na seriály,jako Spartakus.Dokonce i Love odkazy na ty dokumenty o teď vysílá.Twitter nepoužívám,takže nevím,jestli tam jsou o něco dřív,ale nemysli,že hraje tak velkou roli jestli to bude ihned nebo až druhý den,když v archívu to je celý týden.A hlavně FB je pořád u nás o mnoho silnější soc. síť než twitter a FB strának Coolu patří k těm v TV k nejsilnější.Z toho nakonec si myslím,že i plyne tak velký nárůst Prima webu a většina vstupů právě pochází z odkazu na FB stránkách.
A co se týče propagace Primaplay.cz tak bude určitě a dost masivní.Co se týče spotů,jestli do zapojí i přímo do grafiky jako Nova už nevím,ale bylo by to samozřejmě dobré.
špatná zpráva
http://www.mediar.cz/sobotnimu-veceru-vladla-ct1-se-zazraky-prirody-druhy-dil-areny-narodu-propadl/
Dalo se čekat.Už od začátku sem tvrdil ,že tenhle čas je naprosto tragický.I ta Polepšovna mravenců dopadla tragicky.Jednak nechápu co to má co dělat na Coolu,ten film cílí na úplně jinou cílovku než kam celou dobu cool míří
Vladyka se ukazuje hodně špatná volba.Péťo rádio není TV.Teprve se za chodu NEJDE!Odejdi dokud máš ještě špetku cti.
Teprve se za chodu se učit a seznamovat prostředím NEJDE!
Ale ta mravenčí polepšovna si nevedla zas tak špatně, 160 tisíc a podíl kolem 4% v 15+ je na prima cool dobrý
.
Ouu. Takový propad? Tak to jsem nečekal. No to je těch cca 300 tis. co milý týden nekoukali na Hodinu pravdy.
Radim:
Za prvé tématicky dětská pohádka na COOL nemá co dělat!
A těch 160tis. je málo.Když jiné filmy na coolu měli i 12% podíl a i 500 tis. Např. 30 tisíc mil pod mořem..To je film,který tam patří,ne dětská pohádka
Nemůžu posuzovat, protože ten film vůbec neznám, ale dočetl jsem se na internetu, že to je dobrodružná, animovaná komedie s prfky fantazy a i podle jedné ukázky co jsem viděl mi to nepřijde jako pohádka pro děti třeba do pěti let. Takže nevidím problém proč by to nemohlo být na Cool.
http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/169013/skamene-kvuli-chlastu-ohrozil-nataceni-museli-povolat-sobotu.html
tak půl milionu je teda hodně málo. Trochu jsem věřil, že kolem těch 800 tisíc si udrží. Takže si Prima se sobotním večerem moc nepomohla. Ještě uvidíme jak dnes dopadnou Zázraky života, ale i tady to žádná sláva asi nebude.
Už i Vraždy v Midsomeru jsou v archívu.
Kubo:
Když si ho to neviděl tak nevím proč to vůbec komentuješ.Někde se viděl,slyšel neberu.Je to typický dnešní animák jako ostatní.To jest nic pro cílovku coolu,nebo koho zajímá nesmyl o klukovy,který se zmenší na mravenční velikost,aby dostal lekci, a příště nezabijel- nehubil mravence.?Jak tohle muže rovnat Simpsnu,Dexterovi,nyní Misfits: Zmetci
zmiňuješ Simpsny, není to náhodou taky animák? nebo Futurama?
Kubu,Kubu
Simpsni,Futurama jsou animované seriály,ale obsah těch seriálu je někde jinde a pohádky pro děti to rozhodně nejsou.Tak nechápu proč dáváš to jedné kupy!
To to došli argumenty tak schválně plácáš takové blbosti nebo ten rozdíl skutečně nevidíš?
Jo to sice typický dnešní animák, ale nevím proč by nemohl být na stanici prima cool, který je pro mladé diváky, když se na tenle film dívaly určitě děti se svými rodiči, to měli dát na hlavní primu family ve 20:00???
Radime:
A představ si,že to dokonce i nedávno na Prima family bylo:)a dokonce ve 20.00 A tam to taky patří! COOL není pro děti do 15let,ale pro trochu starší publikum 20 až 30.
Kdypak budou nové Jarní jingly? Jestli vůbec budou…Ale asi až od Března…
Ano Prima dává nové jigly většinou první týden v březnu. Většinou v neděli.
NO ty vo*e. http://www.super.cz/9032-masakr-na-prime-tenhle-kolega-krampola-zavrazdil-zvukare-jeho-zena-z-cest-domu-place.html
to neni o Vladykovi. Prima je v sobotu prostě slabá a nic s tim neudělá. Měli to dát na pátek a smířit se s malou sledovaností…
Ono by to možná mělo úspěch, ale divákům se to moc nelíbilo.
mimochodem Cool na twittru oznámila, že Dexter se vrátí až v podzimní sezoně.
Dobře Zázraky života…:) 836 tisíc
No jen, aby to nedopadlo jako s Arénou.
to cumim. půlka diváků určitě neví o co jde.
dneska začíná hlasování do TÝTÝ
http://www.iprima.cz/novinky/ceny-tyty-2011
Tipuju, že Prima bude mít v nominacích Jana Krause, Klímu, Kroupu, Cesty domů, Show JK, Partičku a možná Prostřeno
Odhlasováno!
Pořad roku Partička.Rozhodoval sem mezi Talentem a Partičkou.Škoda,že zrušili kategorii zábavný pořad,jinak by to bylo jasný.Tahle sem to dal klukům z Partičky -zaslouží si to.
Osobnost zábavy.Opět dilema mezi Sokolem a Krausem.Nakonec u mě vyhrál…..počkej si….Sokol-Má asi větší šanci než Honzík Krausu(i když sošku by si taky po těch letech zasloužil)
kategorie ,,zábavný pořad´´ v anketě TÝTÝ nikdy nebyl, to sis asi spletl s OTO – slovenská obdoba TÝTÝ
Já měl za to,že kdysi to tam taky kdysi bylo.Asi se mi do toho teda zamotalo to OTO,no ale nic to v mém hlasování nemění.:-)
Nevíte někdo co bude ČT dávat v pátek večer místo vyprávěj?
Asi jste už viděli, ale Prima už do upoutávek ke svým pořadům dává lištu s Týtý. Aspoň něco.
A to jako ze zpráv nikoho jiného nenominujou?
Taky nechápu proč nenominovali třeba někoho z moderátorů zpráv, třeba Roman Fojtu a další moderátory zpráv, ti by podle mě měli větší šanci cenu získat.
Já bych určitě hlasoval pro terezii kašparovskou, ta mi příjde jako nejvetší profesionál z nich a nejsympatičtější je.
to já právě váhám mezi Romanem Pechem, kterýho i Prima uvádí a mezi Petrikem Kaizerem. Oba jsou totiž dobří zprávaři, ale hlavně výborní reportéři. Mohla by být i samotná kategorie pro reportéry, ale i když není, tak jednoho z nich dám určitě mezi zprávaře.
Partička 200 000 na FB.
Prima ted vysílala klasickou upoutávku na TÝTÝ, at´ divíci hlasují pro své oblíbené pořady př.TALENT, PARTIČKA, PROSTŘENO
na Primu kašlu.. já si nominoval pěkně svoje návrhy – Fojtu například a jako seriál jsem jako jediné kategorii upřednostnil Novu – Expozitura
Sem teď viděl upoutávku na Prima Kino (ne na určitý film), ale na všechno. A líbilo se mi to. Samozřejmě je dobré, že konečně do vysílání dává to Týtý.
Letos by Prima mohla získat hodně nominacích, potažmo i více cen. A Prima to určitě taky chápe, proto dává více upoutávek než v minulých letech.
„Partičkářům“ se nelíbí nový vysílací čas. Spamují FB Prima Family.
se nedivim..
proč Prima family vysílá své logo částečně do černého pruhu ve formátu 16:9? vypadá to fakt amatérsky (teď například Myšlenky zločince 6×01)
Stačí se zajít podívat na Palmovku … garantuji, že již nebudete potřebovat vysvětlení
to jsem nějak nepochopil..
to já taky ne
neni to nejaka reakce na tu vraždu?
ne, jde o to, že logo je v poloze jako by se vysílal pořad v 4:3 ale jde o vysílání 16:9 (širokoúhlé) takže logo je jak v obrazu filmu/seriálu tak i v černém pruhu co je u horního okraje obrazovky. Dělává to i ČT (nova nevím, na to jsem už nějakou dobu nekoukal, kromě věcí které má v 4:3) Když je logo správně tak na klasické TV s poměrem stran 4:3 je logo menší než obvykle a je v obrazu, při puštění v širokoúhlé TV je pak logo standartně v levém rohu obrazovky (při zde zmíněném špatném umístění půl loga v obrazu a půl v černé liště se na širokoúhlé TV objeví jen část loga)
jelikož to již 4.rok studuji na střední škole a jestli jsem pochopil, co myslíš, tak tady je vysvětlení
http://s13.postimage.org/t4y913x4n/ukazka.jpg
mám dojem, že to je tím, že je to pouze 4:3 Letterbox. Je to často i na COOLu.
Nevíte, kdy Prima už konečně aktualizuje české stránky Hotelu Paradise? Je trochu trapné tam mít stále přihlášku. Stejně jsem zvědavej, jakou to v ten čas na love bude mít sledovanost…
To taky nevím, ale raději bych byl, kdyby měla na svém webu stránku, než se přiživovat na JOJce. Můj názor. Doufám, že to bude v archívu, jinak to asi sledovat nebudu.
zatím si myslím, že to skončí hůř jak Šéfka
na Love to bude mít úspěch, ale jen co se Love týče, takže ono samo osobě to bude propadák, ale na Love to bude trhat rekordy. Aspoň si myslím.
Nevím co je na to pravdy: Z fb Partičky – napsali mi z Primy, že od 5.3.2012 se vysílací čas Partičky posunuje na 22.10
Navíc na DZ sem zachytil informaci, že se bude prodlužovat stopáž Partičky.
Kdyby na 22,10 ale na 22,35!! Je tam totiž Farmář!
já myslím, že ono je to stejně jedno. Teď hodně lidí nadává, ale dalším spousta lidí víc vyhovuje pozdní čas. Někde na fb jsem tam našel i to, že po 22 hodině měla partička na podzim větší sledovanost. Na Partičku koukají většinou mladí a většina z nich nechodí spát v deset, takže je to celkem jedno, jenže to těm „protestujícím“ člověk stejně nevysvětlí.
Sledovanost byla podobná, ale díky pozdějšímu času to znamenalo více % v cílové skupině 15+ a o to Primě jde!
Kde ta informace přesně byla? Nemůžu ji tam nikde najít.
V programu na první pondělí v březnu!
Myslím si, že primě se to 1) nikam jinam nevlezlo a za 2) chce mít co největší podíl na trhu za partičku. Přece jenom po 22 hodině je menší konkurence..
Bočanová se už dnes loučila s diváky. Takže příští týden je tam naposledy. Přiznám, že je mi to jedno. Top Star nesleduji.
Zajímavé odkazy na zeď Partičky na fb. Krásně předvyplněné!
http://www.televize.cz/tyty/hlasovani-nominace?c3=Ond%C5%99ej-Sokol , http://www.televize.cz/tyty/hlasovani-nominace?c9=Parti%C4%8Dka
tak HOTEL PARADISE v 11.týdnu od 12.3. v programu FAMILY už není. Takže to asi dávají jen první týden vysílání.
První krok na Nově celkem propad!
Takže První Krok ve středu propadl a když má Prima a její nepovedená telenovela od dědy Adamce v Pondělí stejnou sledovanost tak to není propadák?
Navíc když cílová skupina Cest domů jsou starší a důchodci, kteří u TV tráví více času.
Jelikož se Nova prezentuje jako jednička na trhu tak z jejího pohledu to propadák je
Co taky čekat o seriálu s tématem o tanci.To muže fungovat tak v latinský americe,Španělsku nebo v Rumunsku:-)Ne u nás
Cesty domů sledují převážně starší,ale Prima nepotřebuje za každou cenu se cpát do pr..mladším ročníkům.Na to má jiné pořady nebo Cool a Love.
Opravdu se Nova prezentuje jako jednička? … Já podle diskuzí tohoto webu myslel, že je to Prima
Ano opravdu:-)
Nebýt TN,Ordinace,(Ulice už má v prostřeno silného konkurenta)který mají až nadprůměrnou sledovanost tak jedničkou už není nebo min. ne s tak velkým rozdílem.
Mimo UT a ČT jsou už ostatní dny vyrovnané.
Už to nejsou doby Železného,kdy si mohla nasadit co chtěla a diváci ji to 50% podílem a víc žraly.Dnes už stačí malá chyba a Prima ji dožene nebo i mírně předežene.
Teď už i neděle a hlas československa, jinak vítězí s málým náskokem i v pondělí. A nechápu jak můžou pořádá říkát, že prima family je rodinný kanál, ráno a odpoledne jenom kriminálky a navíc pořád dokola ty samé, světově úspěšné seriály hodí na prima love ( tohle se dá čekat jenom od primy), utrácí peníze za velké show a stejně je vysílají pozdě, s takovou půjdou ke dnu, letošní jaro už stejně lepší nebude, spíš i horší.
Přesně tak! Ten program přes den je šílený! To pořád Primě nedochází, že přes dopoledne a odpoledne by si mohla nahnat skvělou sledovanost, která by se odrazila i s celodenním share? Zajímalo by mě pokolikáté reprízují Mash… Nevím no, stejně tak love, vždyť dopoledne a odpoledne to je jen samá repríza pořadu Prima family z předešlého dne a nebo repríza vlastního pořadu z podvečera… Nevím no, ale asi jim to vynáší miliony, když dávají reprízu z předešlého dne jen 50 minut před „premiérový“ díl (mluvím o Čarodějkách). Proč to aspoň nedají na dopoledne? Jo, pardon tam je vlastně dvouhodinový Big Ben a dalších milion repríz, takže bychom si moc nepomohli…
Lutejna: Já to přestal počítat u 6 reprízy. Ale dívejte. Prima má lepší celodenní podíly s reprízami jak ČT. Takže to asi lidi sledují.
je fakt, že těch kriminálek je tam dopoledne a odpoledne až moc, to by mohli trochu ubrat. Jak už jsem několikrát zmiňoval, tak být Primou, tak bych uvažoval o návratu Prima jízdy, ale to zase spíš na Love než na Family.
Mimo téma, psal jsem na Primu kvůli filmu Bastardi 2, zajímalo mě jestli stejně jako jedničku uvidíme dvojku letos na narozeniny Prima Cool a prý se dvojky určitě dočkáme, ale zatím není rozhodnut přesný datum. A taky bude repríza jedničky v březnu. Nova na svým webu jednou odpovídala, že v letošním roce bude film Bastardi vysílat, tak nevím kde to teda bude.
Už jsem to jednou sem psal, že dvojka bude mít premiéru 1.4. (nebo někdy okolo) na COOLu – k narozkám. Mám to přímo od režiséra
http://youtu.be/1Qa0zZ33HR0?t=9m11s
teď koukám na Rande Naslepo na Love. Vysílají neodvysíláné díly
Větší hovadinu jsem stejně v televizi dlouho neviděl
Koho tohle napadlo…
Já myslel, že už to všechno odvysílaly. Tak na Primě to mělo tehdy hodně málo tuším 300 tis. a taky to bylo ve čtvrtek (pokud se nepletu), ale pak to hodili na středu a taky to nepomohlo. ČTVRTKY Primě nejdou. Sem zvědav na ČESKOU třicitku.
to je fakt, Prima to dává i do archivu. od 2.2. tam každý týden přibývá nový díl. To jsem taky nevěděl.
na LOVE to jde někdy ve čtvrtek hodně pozdě
a je to fakt neuvěřitelnej sh*t
BTW zejtra jdu možná pomáhat na večerní směnu do Primy..
a možná to takhle budu mít častěji
a co tam budeš dělat?
měl bych tam být přes noc
to jsou v Primě tak 2-3 lidi.
Asi v režii někde hlídat vysílání PONGu na COOLu
Nebo asistovat při natáčení Věštce
a co sledovat natáčení Za kačku svlíkačku pokud se to natáčí na Palmovce
Bernyz: Mohl by ses poptat na něco ohledně Prima Play??
Prima play už má dávno i své datum spuštění, zatím nesmíme ale cokoliv říct
čekejte brzy se to dozvíte
Vojta: Neser
nikoho nechci nasrávat, vím, že by to hodně z vás chtělo znát… přesně… ale tak zatím to nejde.
Každopádně potvrzuji, že je to březen 2012
Ne omlouvám se, ale už by mohli něco říci. Ale tak když to bude v březnu, tak to bude dobré. Dovolil bych si tipnou, že to bude s příchodem jarní sezony. Tedy první nebo druhý březnový týden.
Mě je zase blbý se na to v Primě ptát
ty lidi znám jen pár tejdnů
to je jasný, bylo by to blbý, kdyby jsi tam přišel a začal ses vyptávat na několik otázek co nás zajímají.
To mě spíš by zajímal tvůj názor(pocit), jak to na primě chodí, nějakou zajímavost co se děje na chodbách a tak. Prostě pár drbů z Palmovky.
Ve VIP Zprávách reportáž o ČESKÁ 30. Docela sem zvědav jaké to bude. Ale bohužel to asi nebude v archívu (Stejně jako Top Stár Extra). Takže to je škoda.
to máš pravdu, v archivu to asi nebude, kvůli ukázkám z filmů. Já se ale rozhodně budu dívat v televizi, protože filmový hlášky a scénky z českých filmů to je moje, takže to je pořad pro mě jako stvořený a hrozně se těším.
Ale mám taký pocit, že se bude opakovat tuším v sobotu po Aréně (odpoledne samozřejmě).
jo dívám a je to tak. V sobotu v 11:10, tak to je možná i kvůli tomu, že to nebude v archivu, tak to je fajn.
A zrovna se dívám, že příští sobotu je odpoledne i Sám doma, tak to je taky super, sice škoda, že nebyl přes vánoce, ale aspoň někdy je.
pokud to má jen pár sekund tak na to autorská práva neplatí ne? pokud je to stejné jako u muziky
to nevím, ale třeba u již zmiňovanýho TopStar Extra jsou taky jen krátký ukázky z filmů a na netu to není. A jednou jsem se na to ptal a odpovídali mi z primy, že to na netu nemůže být právě kvůli těm ukázkám z filmů.
tak u filmů to bude jinak, jen mě to napadlo, zda to není stejně jako s hudbou.
třeba Dr.Doolitle na Coolu je vysílán ve špatném formátu…
a na špatné televizi
má být na family
Nevíte jak bude Gavriely natáčet Top Star LOVE, když bude v Karibiku, kde natáčí Hotel Paradise? Asi to bude natáčet tedy tam… mimochodem už na Prima love běží upoutávky
Myslím, že říkali, že první díly budou točeny tam.
Nevíte jestli už tiskem prolítlo info o moderátorovi (moderátorech) České miss? Jsem ještě nic nečetl, tak jestli mi to třeba jen neuniklo.
Otázka: Jsou lidi vážně tak blbí? Asi jo, protože neustále se na FB ptají, kdy bude další řada Dextra. Přitom to tam admin píše každý den (spíše ctrl c a ctrl v). Opakuje se situace s Kdo, přežije (na to se taky pořád ptají). Už čekám na reakci Coolu ve vysílání.
taky nevím co si o tom myslet, to tak jde vidět hodně, nejen na stránkách coolu. Všude se lidi ptají, i když odpověď je jen o kousek níž.
koukám na slovenského slavíka. Škoda, že my v Česku takovej program nedokážem udělat. Ale ono většina Čechů by to stejně neocenila, u nás jsou programy spíš komornější, slavnostnější. Žádná show, docela škoda.
Ten hlas mě už začíná nudit. Kvalita zpěváků klesá, porotci se mezi sebou moc nedohadují a vypadá to že od primi a jojky okoukali mimo jiné i užívání autotune.
Zmetci se uvedli dobře. Aréna mírně stoupala, ale Zázraky bohužel klesli na 655 tis, ale není to tak tragické.
CME pláče
http://ekonomika.sme.sk/c/6275933/joj-sa-uz-dotahuje-na-markizu.html
Škoda té arény
Je to díl od dílu lepší a lepší, kdyby zvolili lepší vysílací čas, třeba i tu neděli, protože je třeba uznat že struktura diváků usedající v sobotu večer u televize takovému pořadu nepřeje.
Na sobotu by se mnohem více hodila česká 30, která místo toho bude živořit někdy ve ČT večer.
a pak vysílací čas ty pořady úplně zabije. Česká 30 jenom podle ukázek mě rozhodně bude bavit, ale bohužel ve čtvrtek to bude mít možná kolem půl mega, což pro primu bude sice dobrý, ale žádnej zázrak, takže se odvysílají naplánované díly a pak konec.
Souhlasím. Stejný případ je i nikdo není dokonalý, ve slabší konkurenci to má vysoko přes mega, ale proti ordinaci jen okolo 500 tisíc. Být primou, tak dám proti ordinaci nějaké levné akvizice (třeba věřte nevěře nebo nějakej československej seriál..) tak aby si udrželi alespoň sledovanost okolo těch 500 – 600 tisíc a pro tyhle pořady najdu nějakou pozici ze které z něj budou moct vytěžit maximum.
Přesně tak a to mělo NND přes mega i když to byly jen reprízy, viz. teď v lednu. Takže ten pořad je hodně oblíbený, ale bohužel nasazený v nesprávný čas, klidně to mohly dát i na neděli na osmou, vždy to bylo v neděli. Jak říkáš, chce to tam něco levnýho, ale něco takovýho co by udrželo podobnou sledovanost jako NND. To Věřte nevěřte je dobrej příklad, ale zase nevím jestli je to vhodný na osmou hodinu. Chce to tam dát asi něco víc pro mladý.
Česká 30
Prima má dvě možnosti bud boj proti ordinaci vzdát úplně-což dělala do teď,Veřte-neveřte se snad už i myslím,kdysi proti ordinaci vysílalo.
Druhá možnost je zkoušet pomalu nahrodávat Ordinaci atraktivní,ale ne drahým pořadem.
česká 30 patří k těm levným pořadům.Ukázky z filmu nestojí skoro nic,něco dají za natáčení hostům a tím to víceméně končí.Všechno se to točí v jednom malém studio a není problém za jeden natáčecí den natočit 2 nebo klidně i 3 díly.
Ještě k nikdo není dokonalý, určitě by by měla prima uvažovat a větším upgradu tohohle pořadu. Celé to na mě působí strašně zastarale. Přesunul bych natáčení na jiné místo, do jiného divadla, postavil konečně pořádnou scénu, vyměnil Krampola (který už prostě nestačí) třeba za Martina Dejdara a celkově si s tím trochu vyhrál, protože mě se ten koncept líbí, ale když vidím pořad jako takový, tak mě to moc neláká
Nebo Bob Klepl byl nebyl špatný.Bohužel výměny Krampola se asi nikdy nedočkáme.On je totiž s tím pořadem hodně propojen.Myslím,že si snad i nárokuje právo na tento pořad(s Markízou kvůli tomu byly dlouhý roky tahanice)
Buď má přímo on práva na ten pořad,nebo produkční společnost s kterou má více než kamarádský vztah.
Sám dobrovolně se toho místa asi nevzdá,bohužel
Partička zaplnila internet. Ahaonline.cz, super.cz, blesk.cz tam všude je video partičky. Možná i na jiných stránkách.
Primě se s Partičkou povedla neuvěřitelná věc. Nepamatuju si snad žádný pořad u kterýho by bylo takový velký haló a u kterýho lidi blázní. Snad možná první řada SuperStar z roku 2004. Tohle Primě vyšlo a klobouk dolů
furt nemůžu z keců typu: „Krimi blok začíná již za 35 sekund“
vždy je to minimálně až za 3 minuty
Aj. Nějak moc změn.
http://www.super.cz/9274-vime-prvni-decastelo-dostala-padaka-vecirkovou-kralovnou-je-hanychova.html
Na webu Partičky se už neuvádí část vysílání. Před tím už každého dílu bylo napsané „Střihový speciál sledujte v pondělí 19. prosince od 21.20 na Primě.“ kopírováno z iprima.cz. Ale teď už nic. Takže jak teď má člověk vědět, kdy to bude. Za největší selhání považují, že pocelou dobu, kdy se Partička vysílal ve 21.20, tak na iprima.cz byl banner jako prase s časem 22.10. Palec dolů.
Mě teď připadá, že FTV Prima neví jak naložit z pondělkem. Cesty domů a co pak Partička Vs. Farmář. Protože v upoutávkách má stále napsáno 5. března. Přitom vždy už kdy něco začínálo tam měli stanovený čas. Ale teď nic, ani upoutávka na Partičku. Takže sem zvědav. Samozřejmě můžete mi to vyvrátit
já teď viděl krátkou upoutavku na Particku a je tam stále 21:20
Ale že by? To tak nechali
Tak na webu už mají čas 22.35
Prima family na svém FB reaguje: K přesunu Partičky na jiný čas máme důvody, které nechceme zveřejňovat. Děkujeme za pochopení
Všechny díly Partičky jsou také v našem videoarchivu: http://www.iprima.cz/videoarchiv/all/9416
Si celou dobu říkám, zda-li to nemá být reklama na PrimaPlay. Spoustu lidí se vyprdne na to čučet v telce a pustí si to právě tam.
prima potvrdila, že nebude Českou 30 nabízet v archívu
takže je to tak jak jsme předpokládali. Tak nezbývá nic jinýho než se koukat přímo v televizi nebo si to nahrát.
To už bylo jasné, ale teď už to je oficiální. Škoda, že to bude v archivu.
Farmář teda opravdu ve 21.20. Takže Partička až později. Ale nechápu, proč to má mít stopáž 75 min? Proč jako? Stačilo 50 jako u každého takového pořadu.
Už i na webu Partičky doplnily čas 22.35 http://www.iprima.cz/particka/epizody/informace-nadosah.
Asi bude CS Farma
http://www.digizone.cz/aktuality/nova-si-registruje-farmu-reality-show-markizy/
tak Partička nic moc
http://www.mediaguru.cz/aktuality/serialove-pondeli-tesne-pro-zivot-je-ples/
Nic moc? ve strovnání s pátkovými čísly jsou to krásná čísla. Teď jestli jsou to čísla s 15+ nebo 15-54.
Tak pokud by to bylo v 15-54 tak by podíl na trhu byl určitě větší než 18,50 %.
určitě je to 15+
Farma je dobrá show. Určitě levnější jak Paradise
Se těším na PrimaPlay.cz, ale zítra je poslední únorový den a ono pořád ticho. Já už to vidím na konec března bohužel
Nebo že by na narozeniny Prima Love?
FB česká 30 http://www.facebook.com/pages/%C4%8Cesk%C3%A1-30/129244620529609?sk=wall
a jen pro zajímavost. Režisér je Michal Rykovský, který na Primě má „na svědomí“ i Mladší o pár let, Jak se staví sen/dům, Prostřeno nebo Čápi s mákem.
což asi znamená, že to vyrábí Lesákova společnost
což je dobře
přesně tak
Na Hotelu Paradise mi něco moc nesedí. Všechny projekty co měla Prima a JOJka měli stejnou FB stránku a společný web. Teď má JOJka svou a Prima už konečně taky. Navíc Jojka má připravený web a Prima má tohle http://www.prima-love.cz/hotelparadise. Říkám si krásný seriál mohl být místo toho. Škoda peněz. Sice licenci možná neměli drahou (vlastníkem je někdo z MTG)
Škoda peněz by to nebyla pokud by ten pořad mohli zařadit do atraktivního času. Jenže prima má celý prime time obsazený jinými vlastními pořady a pro denní pořad s hodinovou stopáží tam není místo. Jojka si z toho udělala těžiskový program jarní sezony, zato prima to odložila za desátou hodinu a ještě na primu love, čímž to vlastně pohřbila. Je tu prostě vidět že prima je ve vleku jojky. Nechápu proč do toho pak šli, prostě vyhozený peníze!!!!!
A co se týče těch oddělených stránek, tak to mi připadá logické vzhledem k rozdílnému přístupu obou televizí k této show
JOJka taky dává Hotel Paradise až později. Ve 21.30. Ale sem zvědav na výsledek sledovanost na Love. Jinak už by to pomalu chtělo spustit nějakou reklamní kampaň.
Čápi s mákem měli taky každou zvlášť fb stránku. Ale to bylo spíš tím, že na Jojce se to jmenovalo jinak.
21.30 se mi nezdá moc pozdě (navíc v pátek půjde už ve 20.20):) Není to moc velký rozdíl oproti 21.20 ,kdy prima vysílá většinu svých nejúspěšnějších pořadů. A pak ještě na hlavním programu, je zkrátka vidět že jojka s tím hraje trochu jinou ligu.
Ona taky Jojka s tím počítala jen pro sebe, vůbec do toho nechtěli jít s Primou. Už na podzim se vyhlásili castingy jen na Slovensku, ty se později přerušili a pak se objevila zpráva, že to bude i v Česku. Takže Prima s tímto pořadem vůbec nepočítala, proto to dopadlo tak, že to je pozdě večer na prima love.
Ale ono je to stejně jedno, ať je to jakkoliv, my to tu určitě nevyřešíme.
Koukal jsem na Jojku, oni teď dávají dvakrát denně minutový speciál Hotel Paradise. Jde fakt poznat, že Jojce na tom hodně záleží
Facebook Prima Love: Prima Love Zdravíme, facebook momentálně spravujeme s 5 hodinovým rozdílem, a je to trochu náročné, tak prosíme o trpělivost a pochopení… Zdravíme z Hotelu Paradise
Ještě zpět k Partičce:
Stejně jsou tu jenom dva hlavní důvody, proč jí Prima musela posunout.
1) Stížnosti od rodičů a RRTV – už to někde psali, že je to kvůli tomu.
2) Třeba si Fremantle prostě vynutilo u Primy čas, ve kterém to bylo úspěšný..
A ještě mě napadly tři řešení:
a) pozastavit vysílání Partičky na dobu Farmáře
b) jet ve 22:35
c) dát na neděli na 21:20 (po Zázracích)
Asi by to byl až moc veký risk, ale klidně bych ji zkusil dát ve čtvrtek proti ordinaci a pak ano šéfe. A nebo naopak.
By si hned viděl reakci, kdyby Partičku pozastavili. To by hned brali čas 22.35.
zabavni portal TV Nova – 87 100 reálných uživatelů – zobrazení
iVysilani – 51 276 reálných uživatelů – 354 960 zobrazní
iprima.cz – 92 366 reálných uživatelů – 1 115 335 zobrazení a návštěvou 222 326.
Tohle jsou pěkný čísla. No jo Partička se vrátila.
Partička nejsledovanější pořad za minulý týden v 15-54 454 tis.
http://www.digizone.cz/aktuality/dalsi-odchody-z-novy-mysikova-hauptvogel/
http://www.digizone.cz/aktuality/reporteri-vanicek-suba-a-panek-odchazi-z-novy/
Tak to je drsný
Velká část z nich jsou velmi výrazné tváře TN a jsem zvědavý jak bude nova hledat rychle náhradu.
Na Nově přišlo pěkné zemětřesení.. Opouštějí jí její největší „hvězdy“ ze Zpráv… Vaníček, Hauptfogel (nebo jak), Myšíková, Šuba (bývalej z Primy)…
Hauptvogel (v překladu „hlavní pták“
DD ) .. DOBŘE JIM TAK! … jinak když vidím jaký je zájem o Ivetu Bartošovou a jak hnedka naroste VIP Zprávám sledovanost, když tam je, tak proč jí sakra neudělaj nějakej šílenej pořad, který kdyby proletěl bulvárem a Prima na něj udělala pořádné promo, tak by byl hit! Myslím si, že kdyby jí to někdo nabídl, tak to vezme!
..
A o čem by měl ten pořad být? Klidně o ničem, hlavně že tam bude!
Jen aby to zase nebyla kachna Novy jak na sebe přilákat pozornost.
„Poslední kapkou ale pro ně bylo to, jak se nový šéf zpravodajství Vladimír Mužík snažil posunout obsah zpravodajství více do bulváru,“ řekl dobře informovaný zdroj.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/redakce-zpravodajstvi-novy-se-rozpada-opousti-ji-pet-reporteru-p8e-/domaci.aspx?c=A120229_155514_domaci_wlk
… Více bulvárnější? To ještě jde? :O
Já tomu věřím, protože zatím to tak na nově chodí, odchází-li hlavní šéf, tak s ním odchází i někteří podřízení.
Mimochodem z Novy odchází (teda ne moc důležitá osoba), ale odešla na Primu a to tisková koordinátorka SuperStar, Talentmánie, Ulice nebo Ordinace.
v těch vip zprávách by si měli udělat pořádek. Jak může reportérka na začátku reportáže říct, že Martinu Gavriely uvidíme v prvním díle Česká 30 (což je samozřejmě blbost) a na konci reportáže říct, že jí uvidíme v jednom z dílů České 30, ona neví o čem mluví.
Vaníček, Šuba, Hauptvogel, Myšáková, Pánek…by mohli přijít na Primu a dal bych jim místo ve zpravodajství…třeba jako dvojice….
ČT mění zpravodajství. http://www.digizone.cz/aktuality/udalosti-ct-od-dubna-s-zeleznym-savarovou/
s tím, že Události budou končit až v 19:41 určitě zaútočí na Novu, ale i na Primu a na její Krimi blok, ale na druhou stranu budou Události končit přesně před tím, než začnou VIP, tak možná ti co po Událostech přepínají ještě na Novu přepnou na Primu.
Prima by taky konečně mohla s tím svým zpravodajstvím taky něco udělat. Já bych nechal 25 minut hlavního zpravodajství, ale pak bych zrušil ten nesmyslnej krimi blok a udělal 30 minut KRIMI po vzoru jojky a ještě lepší by bylo kdyby mezi tím bylo ještě pět minut počasí v nějaké formě a 5 minut sportu, aby to šlo přímo proti TN. To by bylo zajímavé
VIP zprávy bych přesunul před prostřeno místo té hrozivé Tachecí, protože je beru jako spíš takový magazín a myslím si že by i tam měli dobrou sledovanost.
Prima s tím určitě nic dělat nebude. Má s tím krásnou sledovanost. Takže nemají důvod.
jj souhlas, proč měnit něco co funguje a furt s tím sportem to už je taky ohraný. Dokud tam ten sport byl, tak VIP tak dobrou sledovanost neměli a důvod? při sportu Prima ztratila diváky, takže zpravodajskou hodinu nechat tak jak je. Ale s Tachecí souhlasím, to tam je úplně zbytečný a když mluvíš o Jojce, tak já bych po vzoru Jojce zavedl něco ve stylu Soudní síň a dal bych to před Prostřeno.
aspoň by mohli vynechat ty reklamy…místo nich třeba prodloužit VIP zprávy, když mají tak super sledovanost
1) ČT jde podle mě dost dozadu s tou grafikou a tak.. Moderátor, který bude stát 50 minut (zatim to tak z těch náhledů vypadá) toho bude mít dost a hlavně virtuální studia se dnes už moc nepoužívají.
2) NOVA podle mě dělá blbost, že si nechá odejít její zpravodajské tváře jako Vaníčka a Hauptvogela. Ať jsou to oba takový ti reportéři, co rádi přehánějí, tak jsou to ale Novácké tváře (Hauptvogel jako jediný umí ovládat tu plazmu, co tam maj
)
3) PRIMA by se hlavně neměla unáhlit a hned všechny reportéry nabrat. Vaníček OK. Ale Hauptvogel by se hodil maximálně do Receptáře
.
4) PRIMA má Zprávy dobré. Možné by bylo dobré Krimi Blok sjednotit (což asi nejde kvůli reklamě) a možná opravdu vrátit sport (když už mají toho Poulíčka)
pod to se podepisuju, napsal jsi to dobře. Sport bych taky vrátil to jo, ale ne do zpravodajské hodiny, stejné i s počasím. Oboje dát třeba před to Prostřeno.
by stačilo paní Tachecí vměstnat buď do Partie (by jí zabili ty politici) nebo zrušit
. Potom by Prostřeno mohlo být v 17:50 a bylo by 10 minut před zprávama..
Už jsem tady jednou říkal, že by Tachecí klidně mohla být jako takový noční program a stáhnout jí třeba až na půl 11 večer.
Vypůjčím ji sloga z fóra digizone: „Gratulace na Palmovku“
http://www.digizone.cz/aktuality/prvni-krok-na-nove-vcera-klesl-o-sto-tisic/
Dneska měla Prima přes půl stránky v Metru reklamu na Hotel Paradise a na další celé stránce měla reklamu na Jste to, co jíte a Českou 30tku … tak doufejme, že se to vyplatí !
Nevíte jestli něco má v rádiu? Na obrazovkách už mí v pravém dolním rohu reklamu na Hotel.
Tak filmy které jsou v programových plánech na březen jsou fakt k smíchu. Jenom reprízy a ještě tolik ohrané.
jaké tam jsou?
Ale třeba takový Rambo nebo Terminátor budou mít určitě daleko větší sledovanost než kdyby místo toho byla premiéra nějakého filmu.
Tak určitě. Rambo je klasika (škoda, že nemaj 4) a Terminátor to nevím. Ale sem zvědav kdy nahodí ty novinky (Mumie 3, Max Payne, Lovci pokladů, Proroctví, Hellboy (tento týden, Australia).
Česká 30 mi zatím připadá spíše jako nějaký dokument, něco jako TOP STAR EXTRA. Čekal jsem trochu něco jinýho.
Něco podobnýho jsem sem chtěl taky napsat. Osobně jsem si to celý představoval úplně jinak, takhle mi to zatím nepřijde jako zábavný pořad, ale jak říkáš spíš jak dokument. Hold Lesák, on umí asi jenom tykovej typ pořadu. Ale i tak se mi to líbí.
mě to teda kvalitativně spadá tak pro TV Public na tv Prima je to teda velký propadák. spíš to mělo být dělané jako Nikdo není dokonalý jenže se třeba hosty.. tohle studio je fakt děsný a zvuk má i ozvěnu se mi zdá
http://www.digizone.cz/aktuality/ceska-30-neprinesla-prime-family-vysoka-cisla/
tak 579 tisíc není moc, ale vše co je kolem 600 tisíc v úterý a ve čtvrtek je dobrý. Otázkou ovšem je, jestli to příští týden neklesne jako je zvykem po prvním dílu.
Nicméně prima family celodenní podíl přes 20%, takže Jste to co jíte sledovanost České 30 určitě spravilo.
Jen doplním. JTCJ sledovalo 807 tis. s podílem 25%.
Nevíte někdo kdy budou spuštěny nové Jarní jingly? A kdy web primaplay.cz? Díky
PS: prosím přesně
Ani k jednomu se Prima nevyjádřila. PrimaPlay.cz už má sice stanovené datum, ale není ještě zveřejněné (psal Vojta – redaktor). A jarní jigly by měli být už tuto nedělí.
Jojo něco takového mělo být na konci TV Prima.
Patří ještě k tomu http://topstar.noviny.sk/film-a-televizia/01-03-2012/10-vyrocie-26-minut-o-tom-ako-sme-zacinali-.html
tak to i Trampoty startovaly lépe, ty měly napoprvé 590 tisíc a BUBO BUBO 515 tisíc.
Ale tohle má potenciál si ty diváky spíš udržet než bubo bubo nebo trampoty. Od pořadu v tohle čase prostě nic víc než výkon mezi 500 a 600 tisíci diváky čekat nemůžete. Pokud se to tam udrží může být prima spokojená.
Taky bude hodně záležet na téma, který zrovna bude a na výběru poroty. Uvidíme, ale jak říkáš ať je tam cokoliv, tak 500 až 600 tisíc je velký úspěch. A zvlášť ve čtvrtek, tam mám pocit, že Ordinace boduje víc než v úterý.
Raději měli dát ve čtvrek věřte nevěřte nebo nějaké kratší filmy.
http://www.super.cz/9412-nejslavnejsi-kuchari-ceska-si-zase-vjeli-do-vlasu-a-padaly-poradne-drsne-urazky.html No něco na tom pravda bude.
Jako na čem přesně? Ještě jsem nepotkal mimo Prahu restauraci kde by uměli vařit pořádně. V mém městě jsou hned čtyři a všechny stejný, 50 jídel ze kterých umí kloudně uvařit jen kuřecí řízek a Smažák a to je zoufale málo. Takže si myslím že restaurace s blafy převažují nad těmi kvalitními (netvrdím že nejsou). Co se týče urážení poctivých hospodských, tak ti poctivý nemají důvod si ho zvát a ještě jsem si nevšiml že by si to někdo z těch kteří co se pořadu zúčastnili nezasloužil (jsem velký fanoušek pořadu)!!!!! Co ty na to Radime
Neříkám že ano, šéfe je špatný pořad
, ale to co říká Babica, že Pohlreich umí jenom nadávat je pravda. To se ani do televize nehodí, jenom samé pípání.
A proč by je měl chválit když jsou neschopný, když nejsou schopný pořádně vařit. Proč by měl chválit českou gastronomii když je úplně v p****i. Tohle je pořad který je pro tyhle restauratéry, je to pořad o konfrontaci, která mu dává šmrnc. Co se týče pípání, tak já bych to nevypípal a nechal ta jak to je, ale z toho by se ta hyperaktivní rada zbláznila
Co se týče toho co se do televize hodí nebo nehodí, tak je to pořad od pořadu, třeba u moderátorů zpráv se to nehodí, ale v tomhle formátu je to nutnost. Navíc se ještě v porovnání k zahraničním verzím drží ještě při zemi
Dokázali byste si představit Pekelnou kuchyni bez Gordona Ramsayho? Já teda ne. K tady těmto pořadům to prostě patří a lidi tyto formáty mají rádi. Viz nejsledovanější 4. řada a krásná čísla u první série.
A ještě to má úspěch i u slováků a to je co říci.
mě se liby simpsnovi